Extra service aan de huurders

30-07-2015 01:20

Beste bewoon(st)ers

 

Huurdersvereniging De Kersentuin is een actieve belangenorganisatie in de grootse woonwijk van Hoorn " De Kersenboogerd. " De HV is met name actief in het winkelcentrum in bovenvermelde woonwijk ( stationsgebied)

 

Huurdersvereniging De Kersentuin is een onafhankelijke organisatie die officieel erkent is door de verhuurder Intermaris.

In die hoedanigheid treden wij namens de huurders op die een geschil hebben met de verhuurder of gemeente als de klacht (en) niet naar uw tevredenheid is opgelost.

Om in aanmerking te komen voor advies om een klacht opgelost te krijgen gelden de volgende spelregels.

1. Heeft u de klacht duidelijk kenbaar bij de mederwerkers van de verhuurder gemaakt en er wordt geen actie ondernomen

2. Als de klacht te lang duurt en niet is opgelost.

3. Heeft u een geschil met uw burenman of buurvrouw en de verhuurder reageerd niet uw op klacht of klachten.

4. U moet kunnen aantonen dat u zelf er alles aan gedaan heeft om het geschil met de verhuurder of buren opgelost te krijgen.

5. De verhuurder, politie, of gemeente reageerd niet op klachten m.b.t  de leefbaarheid in uw woonwijk. 

6. De politie of de verhuurder reageren op klachten als geluidsoverlast, onveilige situaties in uw woonwijk.

Als u aan bovenstaande regels voldoet, dan kunt u met ons contact opnemen. U kunt uw klacht of vraag sturen naar: info@hvdekersentuin.nl

 

Met vriendelijke groet,

HV De Kersentuin